Monday 1 July 2019

כיצד לבחור חבילת סלולר עבור העסק שלך

כל עסק צריך לשמור על האנשים שלהם מחוברים. הנה איך לבחור תוכנית סלולר כדי לענות על הצרכים של הצוות שלהם, תוך שמירה על עלויות נמוכות.

הרבה אנשים לא יכולים להסכים אם הטלפון הסלולרי הטוב ביותר הוא אייפון או אנדרואיד. אבל הם מסכימים כי הטלפון הסלולרי הוא חיוני לעסקים. "הייתי אומר שהטלפון הסלולרי הוא אחד מחמשת הכלים החשובים ביותר לעסק", אומר ורנרד מרטין.

ספקי שירות סלולריים ינסו לסחוב אתכם עם פרסומות מצחיקות, המושכות את העין ומצעד אינסופי של מכשירים חדשים עם תכונות חדשות שאתם פשוט לא יכולים לחיות בלי.

כיצד לבחור חבילת סלולר עבור העסק שלכם?

תמיד להסתכל על איך מכשירים סלולריים יכולים לסייע לבית העסק שלכם. כל עסק צריך להסתכל בזהירות רבה על המניעים העסקיים שעומדים מאחוריה.

טלפונים סלולריים שימושיים כאשר הניידות היא דאגה גדולה, אבל יש כמה חילופות. "יש לנו כמה לקוחות שהם עורכי דין, והעבודים שלהם מבלים כמות מופרזת של זמן במשרד בטלפון עם לקוחות", אומר לנדא. "אז בשבילם הטלפון הסלולרי לא יהיה שימושי. יכולות להיות בעיות באיכות השיחה; הם היו מאבדים כמה ניואנסים של דיבור ואינטראקציה, אבל מצד שני, אם אני מתחיל עסק שבו אני הולך להיות מחוץ למשרד רוב הזמן, חשוב יותר כי אני אהיה נגיש.
  
כיצד לבחור חבילת סלולר עבור העסק שלכם

האם העסק שלכם פונה בעיקר לאוכלוסייה מקומית, או האם הפעילות מתרחשת ברחבי הארץ? האם השיחות הם בעלות נמוכה או שמדובר בשיחות בינלאומיות? ברגע שיש לכם את התשובות לשאלות האלה, אתם יכולים להתחיל לראות איזה סוג של חבילת סלולר יתאים לצרכים הטובים ביותר של החברה שלכם .

כיצד לבחור חבילת סלולר עבור העסק שלך

אין זה סביר כי חברי הארגון שלך יצטרכו טלפון סלולרי לעבודה היומיומית שלהם. בהתאם לגודל העסק שלכם, הגבלת מספר הטלפונים שאתם מקצים יכול לחסוך לכם הרבה כסף. אומר מרטין. "בדרך כלל, ההנהלה הבכירה תהיה זאת שלרוב יקבלו טלפון סלולרי מטעם החברה.

חשוב להעריך את צרכי הניידות של כל חבר בצוות שלכם. האם הם עומדים מול הלקוח? כמה זמן הם מבלים מחוץ למשרד? האם האחריות שלהם מסתיימת בשעה 5, או שהם תמיד צריכים להיות זמינים? האם הטלפון יהיה בשימוש בעיקר עבור שיחות, או שהם ישתמשו במכשיר הנייד לא רק לשיחות?  

ברגע שאתם יודע כמה העובדים שלכם משתמשים, תוכלי לקבל את ההחלטה המושכלת. 

No comments:

Post a Comment